GODMORGON

HAr precis fixat mej, nu ska jag äta sen ta bussen till vårdcentralen så dom kan tömma mej på blog igen -.- fast har ju inte vart där på en månad så fick iaf vänta länge den här gången. Men ändå. Blä! :(

Föresten så är jag fortfarande lika irriterad på allt.. plus att mitt franska prov är idag.. hehe. Det kommer gå åt helvete.. funderar på att inte komma dit alls ? vara på vårdcentralen, sen sjukanmäla mej eller nåt och jag vet inte...
Men nej, jag ska ha full närvaro idag. Har ju redan missat halva veckan för jag va sjuk, Inte bra.. inte bra..
jaja puss på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, en ekorre!

Markera!

Döda! :@

2010-02-22 @ 13:34:17
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0