MINERAL PUDER

Eftersom mitt puder är borta (rip) och jag inte har några pengar (jo men jag är snål) så använder jag lte olika puder jag hittar hemma..
Hade ett mineralpuder från wet & wild, måste bara säga att det är awesome :D Sitter bra, men har du mycket finnar kanske det inte är så bra eftersom det inte täcker så mycket.. men i like it. Den låter liksom huden synas igenom och jag gillar inte att  se så sminkad  ut :)
Men tyvärr tog det slut igår.. så nu använder jag ett pider från i.d mineral eller vad fan det heter. Det suger.
Det känns kladdigt på huden och täcker för mycket. Plus att det är fan dyrt ? :S det från wet & wild kostar typ 75 spänn har jag för mej :P
Billigt och bra haha..

USch min hud är kletig D:

Nu ska jag äta sen ska jag hem till min lilla älskling :D
FAst han fick lova mej att vi inte skulle fira alla hjärtans dag på nåt sätt. Hatar den här dagen.. haha :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Spana in min sko-bloppis på bloggen!



Glad alla <3-dag! :)

2010-02-14 @ 17:44:42
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: evelinaerikssn §

hejsan, allt bra med dej i dag? gjort nått kul i dag? :)

2010-02-14 @ 22:36:24
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0