Shopping :)

Hellu, har bestämt mej för att bättra på uppdateringen lite :)

Börjar med en skit bta låt karin tipsa om.. eller låt.. det är ingen som sjunger :P

River flows in you - Yiruma



Har vart i skärholmen idag med carro, letade skor. Men hitta inga :S Behöver typ några stövlar, svarta, som man kan ha när det är slask istället för uggs eller gympaskor :P
Donno why men så fort jag sätter på mej stövlar känner jag mej som en hora. Haha tycker det är skitfint på andra men på nåt sätt så.. horigt på mej :S
Så det vart inga skor :D Däremot en locktång och nagellack :)


Wella Professionals, rea 299 kr. Gjorde nyss ett patetiskt försök till att locka håret, är ju fan svårt ? :S Men bra va den :D är bara jag som är dålig haha (A)


Rosa och vitt nagelack från depend. 25 kr st :P båda är glittriga så tänkte göra fransk manikyr typ fast det blir glittrigt :D så typiskt ''hej jag är tjej'' haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0