CHA CHA BLOGGEN (haha)

I'm sitting here with my dear friend Caroline, and very soon, Elin and BT is coming over and i don't know why im writing on english. Haha bara råkade bli så utan att jag märkte :P Skumt.. kanske för jag alltid går runt och skriker OH MY GOD. Och det är ju engelska =O
Yadiyadi svampish, snart kommer som sagt elin och bt hit, sen timmy och alex kanske oscar? Det blir ett mysterium om han dyker upp eller inte. Hmm... HUmor xD
haha har inte så mycket att skriva så kan lägga upp lite bilder istället på carro mej och min älskade Laxen ;D Han är så söööt.. <33


(HAHAH KOLLA HANS BLICK, PERVERS HAMSTER :D)


Kommentarer
Postat av: JONNA

var med och tävla i veckans blogg på min blogg och få chansen till åtminstone 100 mer besökare :D

2010-01-17 @ 21:23:02
URL: http://alajonna.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var en gång en ekorre som sa till ett träd: Jag hann inte samla nötter till vintern så jag dog.



Det är kul för ekorren dog! :D

2010-01-17 @ 22:41:55
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0