F*TT SL

Jag hatar sl.

Nog om det..

Jag är på skit bra humör idag :D har tyvärr lämnat tillbaka min älskade skor jag köpte innan.. men skit samma.. kom på att dom kommer va heeelt ute när det är dags att börja använda såna skor. Fuck it. Det förstörde mitt humör lite kanske, but i dont care, glad ändå :D
Och det är skit kallt ute.. och på ridningen idag så domnade mitt ansikte bort helt och kroppen va helt stel.
Bryr mej inte om det heller ;D

Har jag 350 kr extra nu för skorna, ska köpa hårfärg.. och nåt annat ?
Och har köpt chooklaaaaaaaaaaad. me likes <3
Woho nu ska jag fortsätta vara på mitt glaada humör :D


Kolla min utväxt.. haha vacker.. och choklad :D Och pojkväns tröja (som jag råkade ta. han ska få den igen..:()


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hej, allt bra idag?:)

kram! ♥

2010-01-09 @ 19:10:27
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's BÄSTA FILMER!* (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-basta-filmer.html#comment

2010-01-09 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0