GYMNASIUM

Hello..
Snart ska jag borsta tänderna sen springa till bussen, ska iväg och ta blodprov (blää..) igen. Så nu kommer jag gå runt hela dagen och klaga på att jag har ont i armen..
Undrar hur många gånger dom behöver sticka idag.. Gissar på 2 :P Det brukar aldrig komma nåt blod på mej när dom sticker för jage  lite cp :)

Iaf, igår va jag på 2 gymnasium, först St Botsvid eller hur det stavas, det verkade bra, tis-ons sov man derremot borta på ett stuteri varje vecka och det vet jag inte om jag har lust med, inte för hemlängtan och så men det blir nog jobbigt i längden, och man kanske inte tycker om dom i sin klass, då blir det ännu värre haha :P
Sen åkte jag till kunskap, först mötte carro i slussen, vi kom, dit försent men blev ändi insläppta (A) Det verkade skitbra faktist! Vet inte om jag kommer in dock för mina betyg är ju inte så bra.. har 210, men sen tar man bort ett g och det blir 200. Dom hade 210 som minsta intagning så jag får väl testa och se :P Ska nog söka dit iaf :)

Sen gick vi till donken och åt lite och gjorde flumm videos, ska lägga upp några sen ;)
Vår humor alltså.. HAHHA

Och nu ska jag åka! Efter skolan ska jag till Farsta gymnasium, så blir ingen uppdatering senare.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, varför är mcdonalds bästa platsen att flumma på? :P

2010-01-29 @ 14:10:33
URL: http://www.keya.devote.se
Postat av: emelie

Hoppas du kommer in på det gymnasium du vill då :) Jag har sökt till nv på en friskola där medelpoängen i klasserna är 270, känner mig lite nervös för att komma in, hehe

2010-01-29 @ 23:01:08
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0