GODMORGON!

Fyfan vad trött jag är. Carro ringde och väckte mej för typ en halv timme sen :(
Vi ska iaf in till stan, först ska vi bara förbi huddinge för wedins där har total utförsäljning och både jag och carro är ju typ ''Skor, omg ORGASM''  eller nåt.
Har inte så mycket att skriva, min älskling smsade igår och sa att han skulle komma hem imorgon (asså torsdag dårå) så jag är happyface.

Btw, bästa saken hände imorse.
Pappas mobil har gått sönder, så han lånar min gamla, som är målad med ljusrosa nagellack haha. Ser skit kul ut ;D
Iaf.. Fick ett sms, och pappa trodde det va hans. Så medans han ser att jag tar upp mobilen och börjar svara så går han till sen mobil, öpnnar den (uppfällbar) 
Han ba; Men hallå? Vad hände nu..? VAKNA!!!
Jag: Pappa det va min..
Pappa: Åh..
Jag: Hahahah Du ba trodde du va populär, och så va du inte det! ;PppPPppP
Pappa: *slår mej på armen och går därifrån*

Kan inte va kul att va min pappa ibland (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0