JAG HATAR ATT SÄGA HEJDÅ..

Igår gick jag ut ett tag för att grilla med timmy alex oscar och alexs tjej kompis.
Va helt okej men va kallt och dom badade så jag och timmy gick hem och skulle sova, jag grät typ heeeela kvällen för att han skulle åka iväg, sen heeeela morgonen. Haha stackarn.. han sjöng till och med för att jag skulle sluta gråta xD
Sen när han skulle åka grät jag lite till, när han hade åkt jag gick in och la mej i sänge, grät ännu mer i nån kvart sen satte jag med vid datorn- och grät inte alls! :O
Har inte gråtit såhär mycket på år.. hehe.
Aja, nu ska jag försöka ta tag i mitt rum, det är skit äckligt. Städarna är inte här på sommaren och jag har problem med dammsugare, senast hade jag nästan sönder min spegel.
Men men.. ska städa och sen städa hamsters bur.

Får väl se om det kanske blir gömmarn ikväll med lite kompisar. Är inte så pigg på att göra nåt faktist.

Kommentarer
Postat av: ellie m

Glöm inte bort frågestunden idag(a)

Få chansen och bli veckans blogg (a)



fin blogg btw (a)

2010-07-08 @ 16:51:27
URL: http://elliestaffs.devote.se
Postat av: idaa

Cool header :D

2010-07-10 @ 09:49:00
URL: http://finasteida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0