SOOOOOOOL

Hello :)
Har vart och solat och badat hela dagen med elin och carro :D Va cyklade till gömmaren, det va så jävla jobbigt. Hade inte ätit på hela dagen (då va klockan typ 3 nästan..) det va as mycket sol och jag hade punka på cykeln haha.
Aja, vi kom dit levande iaf och då va det direkt i vattnet (A)
Nu sitter jag med huvudvärk som jag försöker bota med en burk cider.. går inte så bra.
Ska träffa elin och carro senare idag, kanske timmy och hans vänner (hahahhaha har ni sett det barnpogramet, finns typ timmy lamm också xD)
Får väl se hur det blir.. Vi renoverar köket nu så står inte ut med att vara hemma, dte är stökigt överallt, så sover nog hos carro sen.. men vi märker väl hur det blir :)
Nu sitter jag och laddar ner lite foo fighters och eminem album haha.. bra musik (y) ska göra nåt vettigt nu faktist.. typ.. äh skit samma.

Eminem - Superman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0