TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Godmorgon på er... någon som är vaken? Antagligen inte..
Pappa väckte mej för ett tag sen för att säga att rörmockaren hade stängt av vattnet, sen kunde jag inte somna om..
Och är sjuuukt kissnödig men kan inte gå på toa heller för vattnet är avstängt. Tycker det va seriöst dumt att stänga av vattnet. Riktigt onödigt.

Är dessutom skit trött, så jag sitter och mår illa.. ska ner och dricka lite så brukar man må bättre haha.
Och så har jag fått en finne, men den syns inte... den sitter liksom under huden som en liten knöl och gör cp ont, någon som vet hur man ska fixa dom här? Är det nåt i huden som är inflammerat eller?
Ska söka på inflamerad finne på google och se om jag hittar nånting..

Wow vad trött jag är. Vet inte ens vad jag skriver haha.


Kommentarer
Postat av: Carro

INFLAMMERAD FINNE!



Nu vet du vad du skrev om...

2010-07-22 @ 00:25:42
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0