VARFÖR SUGER VÄDRET?

Seriöst, vädret suger. EFter som min lesbiska livspartner kom hem igår  tänkte jag Karin och carro bara ha en tjej kväll, men sen ringde emil och sa att dom hade 3 flaskor vodka. Så va gör man? Karin hade självklart inget busskort så det vart bara att cykla till killarna.. i regnet. hade mörka jeans som blev skit blöta. Såg precis ut som lackleggings haha :D
Iaf, vi satte oss under tak och drack lite ( tog typ 3 klunkar för jag hatar vodka om dom hade inget att blanda med typ...) och rökte vattenpipa. Va ganska nice :)
Slutade inte så jätte bra.. alla blev smått deprimerade och emil spydde på min jacka.. Men innan det va det kul haha.
Sen gcykla vi hem till carro... carro hade väldiga problem att cykla xD
Vi kom dit och hon däckade direkt efter att spytt lite och druckit massa vatten, och jag och karin satt uppe as länge och målade naglarna haha..

Nu sitter jag och väntar på att mina lesbiska livspartner ska ringa sen åker vi plus carro till Skärholmen :)
Får väl se om jag köper nåt.. sparar ju pengar till mallroca när jags ka dit med carro.. Wohohooh
Hejdå. Ha en väääääääldigt bra dag.. not ? Eller.. HAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0