VÄRLDEN TYP HATADE MEJ IDAG

Började dagen med att vi skulle ha stadsvandring med skolan.. yay.
Så jag elin och linda sprang runt i stan i 3 och en halv timme typ och letade efter olika roliga gator och sånt där.. det va ju skit kul.
Så efter dom där timmarna hade jag fått skavsår (aj, men min franska lärare gav mej plåster, tack maria du rädda min dag) och skulle då springa runt på stan (asså riktiga stan då, men kläder och sånt) med elin och hitta balskor till henne.
Jag har ju redan köpt mina (dom från kenza, som jag btw ramlade framlänges med i en trappa på t-centralen. tur att mina kusiner tog emot mej annars hade jag typ dött. Fast nu garvade jag istället. Klockrent att det hände precis efter att jag sagt; Jag har blåmärken hela tiden, fattar inte varför jag ramlar typ aldrig eller nåt!) så jag va mest hjälp åt henne.

Nu ska jag komma till saken varför världen hatar mej.
Jag hade hittat ett par jäääätte fina på belle shoes som jag ville ha på skolavslutningen. Men sen hitta jag ett par jätte fina gladiator sandaler också som jag ville ha, båda kostade ca 400 och visst hade jag råd men det känndes onödigt på något sätt. Men iaf ! Gladiatorskorna va på rea och det va sista paret i 36(och 37 va an någon anledning förstort för mej där), men jag lämnade dom i affären för jag tänkte nöja mej med dom från belle. Sen efter nån timme tänkte jag typ ''What the fuck, jag gillar dom, köper båda bara'' så jag springer tillbaks till affären och upptäcker självklart, att dom är slut. Jag typ dog.
Sen lite senare skildes jag och elin åt för jag skulle vidare till skärholmen och köpa mina till skolavslutningen, och gissa vad? DOM ÄR SLUT!
Så först kunde jag inte bestämma mej för vilket par jag skulle köpa, när jag bestämmer mej för båda får jag inget! Blev så jääävla sur :S

Men skor till skolavslutningen behövde jag ju så gick och tröst shoppade ett par från din sko.
Känns som dom kommer bli mina nya favoriter. Riktigt jävla fina. Och inte så höga så man kan ju ha dom anytime. Happyface.


Kommentarer
Postat av: Mikaelaida

Nice security code. Does it work?

2011-08-24 @ 13:40:07
URL: http://mikaelaida.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0