BULLAAAAAR <3

Hejsan :)

Nu är jag på normalt humör igen haha, jag lovar. Fick damp igår utan anledning sen komma timmy hit så blev jag glad igen :D as usual

Han sov här sen vid typ halv 12 eller nåt sånt tvingade jag han att gå upp. Jag hatar verkligen att sova bort dagen..
Sen stack han hem och jag åkte till my cookie. Vi bakade bullar (A) coccos bullar, så jääävla goda ! Och så testade jag att ha i marabou i en bulle, det blev faktist gott hehe :D

Nu har jag nyss hjälpt mammsen och pappsen lite med the food. Ska väl käka om nån halvtimme eller så.
Aja pusses på er :)




Oj.. nu såg jag att jag inte hade publicerat det XD jag är så efterbliven, skrev det ju för typ 2 timmar sen.. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0