TRÅKIGT

Namn: Ebba
Födelse år: 1994
Bor: Älvsjö
Familj: Mamma pappa bror..
Gillar: Solnedgångar och romatiska promenader, HAHAHA nej men jag vet inte..
Favorit plats att äta på: Donken.. xD 
Gillar: Se ovan...?
Bästakompis: Jag vet faktist inte längre..
Känsla just nu: Emo. 
Varför: Läst gamla inlägg och jag vill bara gråta för hur jag mådde förut
Favorit mat: Cornbiffar med pomm fritt typ :D
Vad har du på dig nu: Jeans leggings, grått linne och vit koffta
Vad för smink har du på dig nu: Mascara, puder, conclear, rouge och liite ögonskugga
Vad för smink brukar du ha: Samma som står över, fast inte ögonskugga
Har du druckit: Ja
Är du stolt: Nej
Ska du fortsätta dricka: Jag tänker liksom inte bli en alkoholist iaf
Har du rökt: Ja
Har du rökt vattenpipa: JAAAAA! :D <333333
Har du snusat: USch ja..
Är någon kär i dig just nu: Timmy hoppas jag ? :P
Vem: Haha men gud, fortfarande timmy -.-
Har du haft sex: Ja
Har du gjort andra saker än sex: Vadå annat? Typ leva äta sova? jaa?
Vill du ha sex: Inte just nu :P
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej, eller jo mej själv, skulle sovit hos timmy
Vem/Vilka: Ensam.. :(
Är du olyckligt kär just nu: Nej :) 
Håller du vad du lovat: Jag hoppas det, men oftast glömmer jag bort..
Har du dåligt självförtroende: Det är bättre än innan för jag har lärt mej nu att skita i vad andra säger
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Oh ja
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nee :P
Saknar du någon just nu: Ja..



1. Är du singel? Nej :)
2. Är du lycklig? Jag har glömt hur lycka känns men jag tror det
3. Är du uttråkad? Haha ja ganska
4. Är du ledsen? Njaaa
5. Är du italienare? Neej :D
6. Är du gravid? Hoppas inte ? :P
7. Är du full?  Nej :(
8. Är du en cooling? Nej
9. Är du från Irland? Nä?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Njäää
2. Har du nånsin blivit sårad?  Jaa, men åt helvete med han nu
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Jaa
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jaa :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om man vet det va det ju ingen hemlig beundrare.. duuuuhh... -.-
7. Är du kär? Japp :) <3
8. Vill du gifta dig i framtiden? Nej inte ens om man verkligen hittar typ ''den rätta'' Det går inte att lova varandra evig kärlek

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?  Kärlek helt klart
2. Hår eller ögon?  Armar ? :P
3. Katt eller hund?  Svårt.. en liten japansk spets !:D så hund :)
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola <3
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemma
8. Pengar eller lycka? Pengar, lycka kan man leva utan.. 
9. Dag eller natt? Natt, men inte om man är själv :)
10. MSN eller mobil? Mobil, helt klart. Msn suger

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha jaaa 
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej. inte än.. Men det kommer! :D
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.. :/ 
6. Ätit en hel tårta? Nää :P 
7. Gjort bort dig offentligt? Flera gånger. :D 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?  Mmm
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jag grät sönder när min guldhamster dog :P
10. Velat försvinna?  Ja

skit
Vad såg du på tv sist? Kollade på film, liftarens guide till galaxen
Vems blogg läste du sist? Min egen faktist :P
Vad åt du sist? Lite ben och jerry.. men det fanns inga degbitar kvar så det va inte gott..
Vem pratade du med sist? Mamma :)
Vem ringde du sist? Mamma tror jag ? :P
Vem messade du sist? Hanna
Vad läste du sist "bok"?  Ljudet av ditt hjärta (twilight 3)
Vem pussade du sist? Timmy :)
Vem kramde du sist? Elin
Vem bjöd du sist på något? Jag gjorde middag till elin :D
Vad köpte du sist? Pomm fritt XD

Kommentarer
Postat av: Hanna

9. Är du från Irland?



HAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2010-03-10 @ 14:47:18
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0