ROLIG...?

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Haha nepp
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Typ bara ipren och p-piller och järntabletter.. inget annat :D
3. Vilken färg har din mobil? Rosa, fast den e typ lila rosa :O
4. Gillar du att läsa? Ja, eller gjorde förut, nu är jag för trött så jag ba somnar (A)
5. Har du något husdjur? Japp, en hårig lax :)
6. Äger du ett par rosa string? Rosa halvstring, men typ beige-rosa string
7. Har du någon hemlig dröm? Huh ?
8. Isåfall, vad? Huh?
9. Favorit godis? Ähm.. choklad typ, passar alltid :D
10. Är du kär? Som fan :) <3
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar <3
12. Framför eller bakom kameran? BAKOM !
13. Tycker du om kanelbullar? Nej usch
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Ja :D
15. När fyller du år? 23 juni :)
16. Vilken färg är det på dina väggar? Mörk grå men fondvägg som e typ mörktgrå + grå
17. Spelar du något dataspel? Får sims attacker ibland..
18. Isåfall, vilket/vilka? Men sims din idiot :S
19. Hur gammal är du? Snart 16
20. Favoritfärg? Öh.. svart.
21. Går du i någon sport? Ridning (fast nej oj, det är ju ingen sport, det är hästen som gör allt -.-)
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? Vita
23. Vad sa du senast? Jag ropar på dej sen.
24. Favoritmat? Jag venne. Tycker inte om mat
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Twlight 3 (kommer inte ihåg vad den heter) och bröderna lejonhjärta
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? 1050 plus minus lite. Mitt barnbidrag alltså.
27. Har du en egen digitalkamera? Yes
28. Vad ser du utanför ditt fönster? Ett hus, en busskur, en brygga, en sjö, lite träd, just nu en buss. Fan nu åkte den..
29. Vad har du på dina väggar? Jag skrev det innan.
30. Har du många bilder på din data? Tror du jag pallar räkna eller? ^O)
31. Vem ringde dig senast? Öh.. Pappa i think
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Okej :D
33. Och vem är det ifrån? Carrisbartalomues
34. Har du körkort? Nej men får övningsköra snart hehe
35. Vad åt du senast? Pizza. Eller nej, åt en bit mörk choklad efter det..
36. Gillar du skolan?
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Try sleeping with a broken heart eller vad den heter
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? JA ! Örhängen från pojkvännen :) Och mitt älskade Thomas Sabo halsband med min favorit berlock som jag faktist har tappat bort!!! :(
39. Om jag säger va, så säger du...? Va? eller så säger jag vad jag sa innan du sa va
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? blogg.se ? annars stugknuten.com. hehe
41. Längtar du till något? JA!
42. Om ja, till vadå? Till min födelsedag när jag får mitt armband av karin som jag vill ha (A)
43. Vem pratade du senast med på msn? Vet inte
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Dolce Gabbana hudkräm (h)
45. Gillar du att bada? Ja fast blir uttråkad
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Nej
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Bubbelvatten
48.Tycker du om din klass? Nej
49. Har du någon bästavän? Haha till och från, jag hatar bitchen ibland men hon är min lilla cookie :)
50. Bilit sviken?
Ja
51. Blivit dissad? Typ inte :D
52. Bytt skola? Bara till högstadiet
53. Har du varit kär de senaste vekorna?
  Ja :)
54. Förlorat vänner? Ja
55.
Vad är ditt längsta bråk? Fan vet jag
56. Gjort nått som du ångrar? Ja
57. velat dö?
Ja
58. Vad ska du göra idag? Skriva cv och skicka till sommarjobb, sen duscha och plums i säng
59.Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är ebba. Eller JBGDUGUVA om det är karin eller nån
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
61.Ringer du mycket? Heh.. nej då
62.Från mobil? Hehehehe nej då..
63.Vem ringde du senast? Mamma XD
64. timmar sömn inatt? Öhm.. Sov länge.. typ nästan 8 för att komplettera min 2,5 timmars sömn i lördags
65.Sover du ensam?  Ja :(
66.Vad ser du fram emot? Få mitt armband, vad e det för idiot som gjort dom här frågorna, skriver ju samma sak hela tiden. Sopa.
67.Vad vill du ha just nu? MITT FUCKING ARMBAND OCH MITT HALSBAND ! och timmy :D
67. Vem hånar du?  Hahahha, dessie, fula hora xD
68.Vem saknar du mest? F..
69.Vem vill du helst slippa? Karin, typ 99% av dygnet :)
70.Vem stör du dig på? Alla
71.Vem vill du sova bredvid inatt? Älsklingen <3
72.Vilken buss åker du oftast? 141, 144 typ
73.Vilken årstid är det nu? Fitt vår -.-
74.Har du varit kär?  Ja :)
75.Är du kär nu? OMG SLUTA UPPREPA FRÅGORNA JÄVLA PANTADE ******** Men ja det är jag
76.Är du en bra partner? Inte fan vet jag, skulle inte tro det.. men fråga timmy :S
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Yesbox
78.Vad åt du senast? O-m-g... SLUTA UPPREPA IDIOT
79.Är du polare med grannarna? Nej ?
80.Har du varit utomlands? Ja
81.Var är dina syskon just nu? Hockey match och super säkert
82.Vilken tid gick du upp imorse? tjugo i 8
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
84.Vad är det första du gör på morgonen? kissar haha
85.Vad ska du göra efter det här? skriva mitt cv -.- usch vad vuxet det lät xD
86.Vad ska du göra ikväll? duscha
87. vad ska du göra imorogn? skola till halv 12 sen vet jag inte. Träffa älskling hoppas jag på :O
88. Vad gör du om precis en vecka? Inte ett skit

Kommentarer
Postat av: Carro

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Haha nepp



Hahaha xD så... timmy är alltså av samma kön som dig? han har väl alltid varit lite feminin, men det här vet jag inte...

2010-03-30 @ 15:55:12
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0