VARIATION

Tyckte vädret ute va så grått och tråkigt, därför tänkte jag passa på att ha lite ögonskugga, så inte allt är tråkigt liksom :D
Trivs dock inte med att ha det men men.. man måste ju ändå på sej ibland. Har guld över hela ögonlocken sen mörkare guld/brun i kanten.


Nu ska jag iaf.. klä på mej sen ÄTA. Är så jävla hungrig.. Ska nog steka en cornbiff och äta lite sallad till. Btw idag börjar jag bli nyttig ! :D åt havregrynsgröt istället för macka i morse, köpte inte min vanliga cola i stallet och ska börja käka sallad till kött istället för ris pasta och potatis.
Tänker inte köra på nån INGET GODIS FÖR FAN diet utan bara ändra bra saker, och försöka fortsätta äta.. men lite mindre kanske. Istället för att småäta godis ska jag typ äta nötter eller en frukt och sånt.
Men nu, ikväll ska jag till karin som fyller år imorgon (grattis gratiis sextis) så är det ju klart jag får äta massa socker och fett. Men ni fattar vad jag menar va ? Tror det är lättare att gå ner i vikt på det här sättet än att bara svälta sej själv :P Vill väga ca 40, plus minus några kilo, till sommaren. Nu väger jag typ 50 :S
Får se hur det går :O

Nu ska jag iaf äta.. och neeeeeeej.. inte corn, ska se om vi har halomi :D
whatever bye bye :P


Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg, allt bra? :)

2010-03-28 @ 22:12:29
URL: http://aamannnnda.blogg.se/
Postat av: hanna

dt va fan fett fint :O

2010-04-03 @ 15:05:29
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0