WOHO :D

Jag lyckades =O Det va fan aslätt, tack vare ikeas steg för steg manual för idioter (A)
Men men...
Nu ska jag ta och städa upp på mitt rum, käka middag sen sticka till pimpen (timmy, timpa pimp pimpen, därför jag kallar han så)
Sover där och imorgon ska jag nog åka till aquaria med carro och elin och kolla fiskar höhö.
Så det blir ingen mer uppdatering på ett tag.
Innan jag loggar ut ska jag bara lägga till bild på skohyllan, en låt och min och karins sms konversation haha :D

Jag - Brukar du kolla på elefant porr när du onanerar?
Karin - Du får inte säga till nån! Lova?
Jag- HA! Jag skrev det på min blogg (h)
Karin - Va?! NEJ! 
Jag - Oh yes! Och jag skrev också att du gillar att gnugga dej mot små pojkar på bussen :O
Karin - Det var ju inte så jätte bra...
Jag - Nej. Nu kanske en korean kommer och frågar om han får vara med?
Karin - Ja och vem vill det? INGEN! Haha jävla koreaner... :)



Synd att inte alla fick plats på.. men ska köpa massa mer skor i sommar! Har precis fått skointresse, eller ah i slutet av sommaren och hittar aldrig vinterskor så har knappt köpt några.. Men i sommar då jävlar. Skopunkten 3 för 2 haha ;D



Kommentarer
Postat av: Carro

Vad varje kvinna vill ha. En skohylla med flera våningar, en walking closet och ett liv utan några koreaner som lägger sig i.

2010-03-22 @ 15:41:26
URL: http://www.keya.devote.se
Postat av: Anonym

Snygg skor :)

2010-03-22 @ 18:31:04
URL: http://fannileon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0