DET ÄR SOL UTE!!!!

Har typ legat ute i 2 timmar och solat, så jävla skönt :O
Däremot hade jag inte knutit upp bandet på ryggen på bikinin så nu har jag märken av rosetten.. haha. fint.
Anyways, jag har faktist velat skriva (även fast jag skulle ta paus i en vecka) men har inte haft tid. I onsdags stack jag hem efter skolan, fixa i mitt rum, åt och sen stack jag till emma med elin och kollade film :) vi gjorde värsta planerna att sticka ut på natten men sen somnade alla typ 1.. fail.
Sen när jag vaknade stack jag hem och duschade sen direkt till timmsan och sov där, sen direkt till alex, men jag elin och karin blev typ utasktade från där vid typ 9, då träffade vi emil och axel (som hade rolig dryck) och sen drog vi till en liten park sen till skolan (wtf?) men det va rätt många där.. och lilla äckel niclas va där.. en ful manshora från min klass :D finns inte ord som beskriver hur mycket jag hatar honom. GAFfdJKFDufdKLF typ. så äcklig är han.
Anyways, stack hem sen så jag va hemma till 12 och gick och la mej med en gång typ och smsade med timmy, sen vaknade jag stack till ridningen, kom hem och solade.
Det är det jag hunnit med haha, nu har jag iaf precis duschat och nu ska jag smörja in mej och sen torka håret.
Vi skulle få gäster ikväll men dom skulle inte ha med sina barn så jag fick dra om jag ville men vi skulle äts god mat så då fick jag hit karin så hon ska äta här sen ska vi nog ut och träffa emma elin och nån annan ? får se hur det blir :)

Jävlar vilket jobbigt inlägg. Grattis om du orkade läsa haha.

En sak till. Jag erkänner, jag gillar den här låten. på riktigt.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0