DÖDA MEJ

Sitter och skrievr vääärldens tråkigaste uppsats just nu, om uppvärmning för hus i framtiden. inressant intressant. Nä men iaf. Vill bara bli klar sen duscha och sova. Somnade halv 5 inatt och vaknade hela tiden så sov typ en timme, är lite små trött nu :P

Vet inte hur mycket jag kommer skriva den här veckan så kan ge er lite info om vad som möjligtvis kommer hända. Funny huh? :D

Imorgon ska ja till grönan med klassen, nice att få allt betalt höh,
fredag har jag ingen jävla aning.
lördag- hem till elin? eller ut. Jag tänker inte vara ''normal'' denna helg iaf

måste ringa ungdomsmottangingen och boka tid för att få mer p-piller. livet är jobbigt ibland. fast det blir ju ännu jobbigare om dom tar slut. så är väl lika bra att göra det. men då måste man ta sej dit. bööö

Ska test-jobba en dag i en kiosk jag kanske får sommarjobb i i sommar också :D så det blir nice, måste bara kolla att jag får pengar även om det bara är en test dag. vill ju inte bli utnyttjad liksom :P

Nej.. nu ska jag skriva lite till sen leta hotell :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0