.

När jag träffa dej var världen upp och ner allting var oklart,
du kom du blev min hjälte och du hjälpte mej stå rakt.
Båda fötterna på jorden, en dröm och ett mål,
jag har alltid vetat vägen med du hjälpte mej att gå.
Jag vågar stå för mej själv, vara stolt för den jag är,
du har ändrat nåt stort i mej vet inte vad det är.
Mina rop har blivit hörda, jag har nåt fram,
till en dröm som jag i flera år inte trodde fanns.
Även idag kan ibland inte förstå vad som har hänt,
för varje gång du går ifrån mej vill jag ha dej här igen.
Du fick mej börja älska mitt liv, och hela världen,
så kom ta min hand jag är din i alla lägen.
Du har rest mej upp för alla gånger som jag ramlat,
du är min andra del fast den bättre halvan.
Lyckligast i världen, jag ber inte om annat,
kom nära, håll om mej, och säg att du stannar.
Jag hittade ett skäl till att fortsätta kämpa,
va redo att ge upp men du fick mej att vänta.
Jag sökte efter lyckan, du vet att jag har letat,
sen hittade jag dej och ett år har passerat.
Det bästa i mitt liv jag är så glad att du har rört min själ,
för jag vilse men du ledde mej på rätt väg.
Du håller i min hand, och du vet när jag behöver dej,
och jag hoppas att du aldrig kommer släppa mej.
Om jag mår dåligt bara säg att allt blir bra,
för jag litar på dej det är väl så det ska va?
Du har visat mej kärlek, att jag duger som jag är,
tänk tillbaks till första dan, nu står vi här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0