GODMORGON !

Vaknade för ca 2 timmar sen men carro och tove sov här så kunde inte blogga då och dom stack för typ en timme sen.
Aja. Bakis någon?
JAg är seg och trött och död men inte bakis iaf. Hade as kul igår faktist, satt i en liten skogsdunge med kompisar och bara va där.
Sen på bussen hem så kom en kille i min klass på (som jag bara måste få säga hur mycket jag hatar, seriöst haha. Han klagar på att jag är tjock och blek medans  han är kritvit i hyn, har världens fetase donken mage och sen pinniga ben, Inte en muskel någonstans han kommer aldrig få en tjej för han är så helvetes jävla äcklig. Vill bara döda horungen, synd att det finns en lag...)  jaja. han satt på bussen med en kompis som va fet och typ 12 år :D han sa nåt till mej antingen ebba du är så ful eller ebba så är så full. Jag hörde inte och jag bryr mej inte, jag sa; vad sa du? och gick av bussen och precis när dörrarna skulle stängas försökte hans kompis spotta på mej (därav VET jag att han bara va typ 12 år eftersom är man mogen spottar man inte ;)) kul att han va för feg för att göra nåt medans jag va kvar på bussen.
Det blir inte kul för honom om jag ser han igen kan jag säga. Nej jag kan inte slåss, jag är svag men tro mej, om nån gör mej eller mina kompisar något så tvivlar jag inte på att slå personen med ett järnrör eller annat som e hårt. Så han får ont om han ser mej igen :)
Rätt åt skitungen hahaha.

Btw så hade jag en våldtäckts planka igår ifall nån skulle försöka våldta mej och mina kompisar igår haha. Sen hittade jag ett rör som jag släpade med men det va för tugnt. :(

aaja.. natti

Kommentarer
Postat av: Helena

slår någon med ett järnrör

"Ha-Ha äre jobbigt nu" ;D <3

2010-05-01 @ 21:08:01
Postat av: Carro

Hahaha just det :P Du vägrade släppa din planska tills någon tog och kastade bort den.. xD

2010-05-02 @ 19:03:41
URL: http://www.keya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0