JAG ÄLSKAR LISTOR

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Öhhh... 3 tror jag 

Vad tycker du om kärlek? Jag haaatar kärlek -.-

När kramade du någon sist? Idag :D

Saknar du någon speciell person?
yees

Har du svårt för att bli kär? Haha nej :P

Är du singel? Nej :)

När fick du senast en komplimang? Idag :P

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Varit medvetslös: Nej jag är för bra för det :D

Hånglat med nån riktigt ful: Men usch nej :O

Hånglat med fler än 50 pers: Hahha nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja (A)

Gjort något riktigt dumt? Oh ja, eller inte enligt mej men enligt andra :S

Gjort något du verkligen ångrar? Asså njää.. kanske lite men när jag gör saker känns det alltid rätt.

Åkt ambulans? Nej :(

Gjort nåt olagligt? Jaa

Fått din mamma att gråta? Ingen aning.. hoppas inte hehe

Slagit ner någon? Nej?

Skämts över dina föräldrar? Haha ah ibland

Sagt jag älskar dig och menat det? Japp

Tar du droger? Med tanke på att bla. kaffe är en drog så ja..

Dricker du? Ibland

Vilka kläder sover du i? Timmys tröja :D

Vad hatar du verkligen? Falska människor.. och töntigt nog djurplågare.. hehe (A)

Är du ensam nu? Nepp, alla är hemma

Vill du gifta dig? Jag vet inte O.o kanske för skojs skull, men det är inget måste. Behöver ingen ring för att bevis kärlek

Vill du ha barn? Kanske, adoptera typ, annars får man ful mage

  

SENASTE PERSONEN SOM:

 

Sov i din säng? Karin

Såg dig gråta? Timmy

Fick dig att gråta? Jag gråter sällan för andras skull så jag minns inte :P

Du delade en dricka med? Ingen aning..

Du gick på bio med? Oj.. det va nog elin tove carro och emma jag va med då :P kick ass !

Skällde på dig? Mamma

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma sa; nähä

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 
Gråtit? ´Nepp

Kramat någon? ja :)

Pussat någon?
Har jag säkert :P

Köpt någonting? En macka..

Sjungit? Ja ?

Saknat någon? Ja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0