oc <3

Jag tror jag börjar bli lite beroende. Sitter här med min cider (tyvärr alkohol fri) och marabou och är arg för att andra sesongen (stavning?) inte laddas fortare. Seriöst, efter 2 avsnitt va jag helt fast. Kan inte leva utan det (A)
Har gått runt heeela dagen idag och funderat på hur det kommer gå för ryan och marissa ifall ryan bli pappa till theresas barn (jag hatar den tjejen, usch) och om anna kommer tillbaks från  pittsburg eller om luke kommer tillbaka...
Fan vad jag grät i sista avsnitte alltså (a) haha.
Kollade 17 avsnitt igår totalt.. inte bra, men vad gör man inte om man har tråkigt?
Och nu när jag ändå har utegångsförbus (tack mamma :@) så har jag inget annat för mej, men på lördag får jag umgås med socialiteten (påhittat ord?) igen och då ska jag förhoppningsvis inte kunna stå utan att ramla.
Jaja. får väl kolla på gossip girl sålänge

ooh btw, jag failade totalt på mitt no prov idag OCH jag missade nationella biologi igår. imorgon hatr jag nationella i franska (fast det är bara ett nationellt prov dom använder, det är inte riktiga nationella, typ.)
 byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0