BLACK EYED PEAS

Hörde nyss en ny låt från Black eyed peas och jag kan inte låta bli att undra.. vart tog det bra bandet vägen?
Jag saknar deras gamla musik stil, inte deras ''nu sjunger vi i gotta feeling WOOOHOOOO om och om igen så kommer alla älska oss!'' musik. Det är inte bra. Det suger rättare sagt.
Jag blir så otroligt jävla arg. Så springer hon.. ferge (?) runt och sjunger sån musik hon inte ens kan sjunga, och det finns inget som gör mej så otroligt irriterad.
Asså dö.

Nää, nu tänker jag lägga in gamla låtar med dom som är bra. Inte deras dumma nya. Snusk.

Kommentarer
Postat av: Hannalouise

Åh vad du har rätt. Du har så jävla rätt att du har massa med rätt. Du får en cigg. Så rätt.

2010-11-23 @ 20:40:05
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag vill inte ha cigg, men tack >:(

2010-11-23 @ 20:42:35
URL: http://bloondast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0