HEMMA FRÅN SKOLAN

Hej, kom hem från skolan för ett litet tag sen. Slutade 20 i 11, så jävla nice!
Nu sitter jag iaf och äter mat som jag lagade helt själv utan att faila (!!!)
Det är världens enkalste maträtt (plus att det en fett god)
Nu får ni receptet. Ni vill inte ha det men det skiter jag i.
Koka pasta som en vanlig mäniska.
Smält creme fraish (?), och blanda ihop med grädde, ha i peppar och liite citon.
Sen Har du i räkor (tinade) och klart.
Räkorna ska dock inte värmas för länge, då blir dom sega. Räcker med max en minut typ.
Man kan ha i purjulök också, det blir fett gott.
Idag hade jag iaf tänk chilla. Hela dagen. Fick en 400 g choklad kaka av pappa igår, köpte lite mer godis på vägen hem, och ska bara kolla film och va fet.
Tips på bra filmer? (A)

Kommentarer
Postat av: Sondreida

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 11:45:18
URL: http://sondreida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0