HEMMA FRÅN STALLET!

Hej..!
Kom precis hem från stallet, och träffade julia en snabbis i hudding..
Hade twice och vi tränade heela lektion på att få hästen på tygeln.. min grupp är lite efter jag vet.
Iaf så först va hon bara nej, nej nej nej nej NEJ. Sen efter halva lektionen så typ släppte hon och gick ner på tygeln som om det vore helt jävla självklart. Kändes bra då iaf haha.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktist.. mobbad och utegångs förbud och min stackars älskling ligger hemma med feber. Lite kul faktist, han råkade försäga sej till min mamma så jag får inte gå ut tack vare honom, och jag smittade honom så han fick feber och orkar inet gå ut tack vare mej :D Vi är ett så perfekt par! <3
Nu är jag iaf ensam hemma vilket ska firas med att gå in i badrummet och sjunga galet högt i typ 2 timmar sen ta en dusch.
Puss på er så länge..

Pitbull - Go Girl 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0