JAG ÄR SJUK! :(

Tycker så synd om mej själv :( Hostar nyser ont i halsen och nästan 38 graders feber, tänk er då att det är typ 38,5 för nån annan eftersom jag alltid har fett låg temp normalt, vet inte varför :S beror nog på när mamma tappade mej på huvvet när jag va liten. True story men det ska jag inte gå in på nu (hahah jag är så mobbad)
Nu ska jag iaf ta en dusch och sen fixa mej, ska iväg till farmor och möta hela släkten. Sen imorgon ska jag ta tåget upp till stockholm igen, ska kanske rida imorgon bitti, men inte så smart om jag är sjuk ju.. annars så fyller ju min älskade pojkvän 18 imorgon, så honom måste jag träffa (dock så tror han att jag kommer vara i nyköping hela helgen så det är typ en överraskning, så säg inte till honom)
Jaja. Får se om jag hinner skriva nåt innan jag drar. Nu måste jag in i duschen, är skit äcklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0