LITE MUSIK

Lägger upp ett sista inlägg innan jag ska hoppa in i duschen och sen sova. Har precis bäddat rent i sängen också. Är det bara jag som tycker det är as nice att lägga sej ny duschad i en helt ren och mysig säng? Känns så fräsht.
Iaf. Imorgon börjar jag halv 10 med skridskor.. haha. Wish me luck. Puss på er :*
(jag slår den som inte lyssnar på sista låten, duck and run. Den är bäst)

Usher ft. Pitbull - Dj got us falling in love

Kelly Clarkson - Already gone

The red jumpsuit apparatus - Face down

Takida - Reason to cry

Lil Rain - Adore you

3 Doors down - Duck and run

Kommentarer
Postat av: emeliiens

sv: tycker den sidan är skitbra :)

2010-11-11 @ 09:11:35
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0