AAW JAG KAN INTE RIDA :(

Okej, jag förstår att du blev ledsen för jag dissade din idol dessie (du skrev ju fler kommentarer än bara den här)  för jag är irriterad över att hon rider för hon tycker det är en fin sport. Och hon skryter om att hon är den enda som klarar av den där häste, när hon faktist behöver hjälp med att sitta upp.
Och nu om den där bilden. Jag har aldrig sagt att jag rider perfekt, att säka och mjukna i handen är något jag håller på att jobba med nu. Hälen är nere, jag har alltid hälen nere när jag rider, så blir det automatiskt, dock har jag jävligt förstora skor där så min fot glider innuti.
Snodden hänger, och iprincip alla har snodd på den hästen eftersom den har väldigt svårt för att arbeta i form utan hjälp. Men det vet ju inte du eftersom du antagligen aldrig har ridit honom.
Och ja han böjer på nacken OCH ARBETAR UNDER SEJ MED BAKBENEN. Då går dom i form :)
Nos grimman är spänd så man får ner 2 fingrar utan problem, får han ont kan han gapa hur mycket han vill, men han va för upptagen med att tugga på bettet (vilket är bra om du inte visste det)
Fick EXTREMT mycket beröm av min ridlärare och av mina vänner för hur bra det faktist hade gått på den lektionen, så jag behöver inte ens sitta här och försvara mej. Han gick skit bra non stop typ. Du kan inte döma hur bra jag rider genom en bild stumpan. Det går inte, och det bevisar hur dåligt jag antar att du rider :)
Taaadaaa
Dålig bild, men om du inte ser så föreställer det än snodd som hänger ;)
Och en häl som faktist trampar ner :O stigbygeln har bara glidit lite långt in

Kommentarer
Postat av: Hannalouise

YOU GO EBBA ! Skitvulgär människa som kommenterar xD

2010-10-01 @ 23:34:30
URL: http://lipsticklullabies.blogg.se/
Postat av: Fredrik

äh.. lär dig att alla inte tänker som DU och gör saker av samma anledningar som du.. fyfan. Blöjbarn!

2010-10-02 @ 09:36:22
Postat av: Ebba

Fredrik...

Vart fick du luft ifrån?

2010-10-02 @ 17:51:10
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

folk är störda ibland assso.. :p

2010-10-02 @ 17:52:27
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0