HÄSTEN..

Va ju och provred idag, men gick inte så bra. Skit söt häst och allt, men den bockade. Jag är en sån som gillar lite bråkiga hästar, men nu så var ägaren ett litet problem där. När hästen bockade skulle man byta övning tyckte hon. Alltså låta hästen vinna.. Så när jag skulle fatta galopp bockade han till och jag var helt oförberedd och landade på huvvet haha. Skit begåvad :( Sen hoppa jag upp igen och gjorde lite annat, och det va liksom ingen ide med galoppen, för eftersom jag inte hade förtsätt med en gång trodde ju han att jag inte kunde.
Hon sa att han bockade för han blev spänd, men nej det tror jag inte på. Lat som fan var han. Drog benen efter sej i skritten och ville knappt trava. Så när man krävde mycket av han så ville han inte mer och då bockade han. Av lathet, det är jag nästan hundra procent säker på..
Så det va ju synd att ägaren och jag inte tyckte lika om det där, annars hade jag fan hoppat upp igen och igen, hur många gånger jag än ramlade av. Är en sån person när det gäller hästar. Blir bara argare och argare heheh, det ska fan gå liksom.
Får väl ta och leta vidare efter nån annan. Ska ringa på en annons imorgon som behövde till fler hästar, så kanske jag kan rida med min lesbiska livspartner :D
Nu ska jag in i duschen, sen ska jag kolla på how i met your mother :D
Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: FCKINGCRAZY

godnatt!

2010-10-03 @ 23:56:51
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0