HUR ORKAR DOM?

Jag har för första gången i mitt liv vart inne på jockeboy blogg eller vad den heter. Mest för jag ville skriva en dum kommentar. Han har fan ingenting med Paow och Hugos förhållande att göra, inte jag heller så jag ska inte skriva nåt haha (A) men tycker grymt synd om hugo och lider med paulina.
IAF!
Vem fan är den här snubben? Att döma från hans header bild en typ 35 årig kille som vill va 20? Hur gammal är han? Han har fan rynkor..
Han är med i ett wb program som går ut på att knulla spy och göra bort sej, sånt kan jag utan att ens någonsin sett programet :O
Jag slår honom om jag ser honom ute.
Han va ful och äcklig och säkert pedofil.
Peddo peddo peddo peddo peddo peddo peddo peddo peddo... *sjunger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0