DÅLIG UPPDATERING...

Jag vet.. men men. öhm..
Igår va jag och red på morgonen, så då hann jag inte skriva, sen kom jag hem, duschade städade rummet fixade mej sen stack jag till elin. Vi spelade väärldens roligast spel haha, måste fan köpa det. Skit kul ! :D
Idag har jag bara vaknat, somnat om vid tvn och städat rummet.. det tar tid asså. Är fortfarande stökigt XD
Ska städa hamsterns bur sen också.. stackarn, det va ett tag sen jag gjorde det. Jag suger verkligen. Stackars lilla hamster.. <3
Håller på att inreda min dator lite. Har tagit bort några filmer och snart kommer The last song, Eclipse och Remeber me in istället :D Ska kolla eclipse med karin nån dag och dom andra ska jag nog se ikväll..
jahopp.. nu fanns det inge mer att skriva. Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0