GODMORGON!

Känns som alla mina inlägg börjar så. Jaja.. är ganska nyvaken och sitter här i min pojkväns tröja och myser galet, ska snart gå ner och äta lite frukost, men mår illa som fan..
Va ju på kunskap igår och allt kändes jätte bra tills dom sa att jag fick börja där. På fredag.
Det va alldeles för snabbt, så idag ska jag skriva ut mig från berga, men tror nog att jag ska gå hela dagen och tänka efter vad jag vill. Skitsvårt och det kommer kännas lite pinsamt att komma till kunskap och ba ''Åh hej, tack för att jag fick komma in här men jag har ändrat mig.. hejdå!''
Ah ni fattar.. men får väl se hur det blir.. Nu ska jag äta frukost.

Jag :D

Kommentarer
Postat av: IDA-MATHILDA

söt bild!! =)



KRAM FRÅN BALLONGPARADEN.BLOGG.SE

2011-02-03 @ 11:20:48
URL: http://ballongparaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0