MOBIL..

Asså jag MÅSTE verkligen ha en ny mobil. Min funkar inte längre. Den stänger av sig själv när den känner för det, batteriet håller i ca 4-5 timmar, den raderar mina sms helt random, den raderar teman helt random och jag kan inte se mina kontakter. Och jag kan inte alla nummer utantill.
Sen kommer ju den sorliga delen, att alla telefoner är så äckligt dyra. Vem fan vill betala 4-5 tusen för en liten plåt sak som ändå kommer gå sönder efter några månader? jag blir galen. Och mamma och pappa tänker tydligen inte köpa en till mig. Jag ska jobba för att tjäna ihop till en. Fuck.
Sitter och kollar lite just nu vad som finns, och dom här verkar mest intressanta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns ju billigare, lol

2011-01-13 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0