OJ...

Ännu en gång har jag då glömt att skriva på denna lilla blogg.. Dum dum ebba.
Fast jag har typ inte haft tid. I torsdags skulle ju jag på middag med timmy för hans syster OCH min kompis Hanna (folk brukar inte fatta att jag även är kompis med henne..) fyllde år. Så vi åkte på värsta fina middageni Cedergrensa tornet vid typ danderyd..
Lycka i ögat att det första som hände när man kom in där va att få ett glas champagne i handen. Då blev jag glad.
Sen va det typ 3 rätters middag och sedan kaffe och trollkarl. Ja. Han kom dit och trollade..
Igår då.. Igår var det ju nyårsafton. Va väl inget speciellt. Oscar hämtade upp mig och timmy i bilen med Denae (har ingen aning om hur hans namn stavas så nu stavas det så? och david. Så åkte vi till fruängen och köpte fyrverkerier och sen åkte vi hem till timmy. Började dricka lite smått hos honom trots att klockan bara va typ 5, sen åkte vi hem till david istället. Va där vid 6 och började dricka igen haha.
Kvällen va dock rätt fail. Vi glömde fyrverkerierna hemma hos timmy, jag var inte full vid 12 (ja det är viktigt) och dessutom så glömde jag och timmy 00.00 pussen.
Men det kunde vart värre.
Sen drog jag och timmy hem till honom, va där runt halv 2 och sen gick vi ut och smällde lite och så. Asså smällare och såna där saker. Men det fattade ni nog.
Jaja. Nu ska jag nog snart sova..
Juste, Karin smsade mig ''HHAHAHHAHA jag har inte tvättat håret sen förra året''
Du är så mongo gumman. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0