ÖVNINGSKÖRT!

Nu har jag äääntligen övningskört för första gången, har haft tillstånd i snart ett år, bara inte pallat.
Kör en snabb update på det viktigaste senaste tiden eftersom jag aldrig pallar blogga.
  • Sparade pengar till spanien, sen åkte jag till skärholmen med carro och brände bort lite över tusen spänn så har bara 1500 kvar, men vad fan, en tjej behöver shoppa ibland.
  • Min pojkvän åkte utomlands idag så nu är jag lonely girl i en vecka. Buhu.
  • Jag ska till landet imorgon. Vi byter hus med mormor och morfar så vi lånar deras landställe. Jag ska dock bara dit i typ 2 dagar sen tar jag tåget hem igen. Men mormor och morfar bor ju här då så jag får byta lite med att bo hemma och hos carro typ. Dom är snälla i lagom doser, precis som all annan släkt.
  • Murveldjur är grymt söta. Har börjat kalla min pojkvän murvel. För han är också söt.
  • Min hamster är fortfarande världens sötaste djur, trots murveldjuren. Plus att han kan vinka, vilket även gör honom till världens coolaste hamster.
Jag la till en text också bara för att ni skulle förstå just hur cool och söt han är.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha murvel.. (A)

Och liten lax, fasen va asball och söt han ser ut!

2011-07-26 @ 01:04:45
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0