BÖRJAR MORGONEN MED ATT SVARA PÅ EN KOMMENTAR

Postat av: Rebecka

Haha såg din kommentar på Dessies blogg, inlägget om jackan.
Man skriver väl 3.000 i sverige? 

Och om man ine gör det så var det väl en liten onödig kommentar ändå? ;)
Ja menar förändrar din kommentar nåt..vafan sprid kärlek och va glad tjejen! Du är ju skit söt visa att du har en söt personligthet också! Kram! :D


Svar: Hej. Jag har verkligen inte söt personlighet. Jag är nästan alltid arg och hatisk mot allt och alla, så du har helt fel i det du skriver. 3.000 som du skriver fungerar alldeles utmärkt, men 3,000 som Dessie skrev fungerar icke och jag blir så arg på den lilla fjortisen som inte bara går till skolan och istället shoppar och super bort dagarna. Tycker hon ska ta tag i ditt liv helt enkelt.
Och om du tyckte min kommentar var onödig, vad är då din..? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0