FAN!

Jag hade ju blivit duktig på att blogga, sen glömde jag bort bloggen.. Kör en liten update om vad jag gjorde igår.
Vaknade av att familjen sjöng och fick lite presenter, somnade om, vaknade av världens gulligaste bästavän som ringde från Sicilien och sjöng för mig, somnade om, gick upp, städade, duschade, åkte och åt på steakhouse med familjen och min älskling.
Hem, tårta (rosa prinsess ofc) sen åkte jag och timmy, carro och elin hem till david där det va lite annat folk. Chillade och drack lite vin bara. Mysigt mysigt.

Nu håller jag på och fixa mig, ska till rålis med emma, matilda och några av deras kompisar som jag inte känner. Också mysigt! Måste bara hitta nåt att ha på mig så jag ser hyffsat vettig ut. Det går inte bra.. Vet inte om det kommer vara varmt eller kallt ikväll? Jobbigt liv jag har..

Kommentarer
Postat av: Evelina King

Trevlig midsommar! :D

2011-06-24 @ 20:20:07
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0