GOD MORGON!

Jag har alltid funderat på om god morgon är ett eller två ord? Samma sak med god natt. Godnatt eller god natt? Någon som vet det? :(
Iaf. Nu har jag varit vaken ett tag, och precis städat hela huset. Har knappt sovit och inte heller ätit så nu känner jag att jag förmodligen kommer svimma snart om jag inte äter något. Har lätt för att svimma om jag inte äter haha. Tjockis på hög nivå.

Iaf. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, smsade Julia för att kolla om hon ville sola men hon jobbar ju natt så hon ligger väl antagligen fortfarande och sover. Timmy kan jag ju också smsa men han sover också plus att han langa dissen igår och jag orkar faktist inte sitta och höra av mig till den där tönten hela tiden.
Jaja.. får väl se vad som händer idag helt enkelt..


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

dystert, grått och trist ute. Men hur glädjer du upp dagen när inte solen är där och lyser upp ?

2011-06-16 @ 13:44:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0