LISTA MOHAHAHA!

Namn: Ebba
Födelse år: 1994
Bor: Älvsjö
Familj: Mamma pappa bror..
Gillar: Allt som smakar gott typ.. 
Favoritplats att äta på: Haha asså va? Får väl bli på min pojkväns rum.. älskar att ta upp tallrik och sen ''glömma'' ta ner den så han får fixa det haha.
Gillar: Senila luder. Jag skrev nyss det.
Bästakompis: Min Lesbiska Livspartner och fru Karin. Älskling <3
Känsla just nu: Trött och lite ont i ena ögat..
Varför: För att mina linser föddes med en kuk i rumpan
Favorit mat: Donken.
Vad har du på dig nu: Bh och trosor. Och ett guldigt diadem. HAHAH VARFÖR? Tar av det nu..
Vad för smink har du på dig nu: Inget, tvättade nyss ansiktet, därav diademet..
Vad för smink brukar du ha: Conclear, puder, brunpuder, mascara, lite ögonbrynspenna och läppglans typ
Har du druckit: Japp
Är du stolt: Över att jag har druckit? Nej det är väl inget att vara stolt över
Ska du fortsätta dricka: Ja
Har du rökt: Ja
Har du rökt vattenpipa: Ja. Jag ♥ Vattenpipa. Synd att jag hade sönder min killes..
Har du snusat: Ja och det är så jävla äckligt! Dum som jag är tänkte jag ju också ''det kanske smakar bättre nu'' varje gång och det smakar aldrig bättre. Aldrig.
Är någon kär i dig just nu: Min pojkvän hoppas jag? :)
Vem: Asså du är verkligen ett senilt luder va?
Har du haft sex: Ja
Har du gjort andra saker än sex: Jag har åkt rutschkana :)
Vill du ha sex: Just nu menar du? Nej, jag har mens och är allmänt äcklig just nu..
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej..
Vem/Vilka: Men nej sa jag
Är du olyckligt kär just nu: Nej.. :P
Håller du vad du lovat: Jag säger mycket som jag inte gör men om jag lovar så håller jag det jag sagt
Har du dåligt självförtroende: Nej, jag hade fram tills några månader sen tills jag insåg att jag inte är så jävla ful och misslyckad som jag tyckt hela mitt liv..
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Yes
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej borstade nyss tänderna
Saknar du någon just nu: Min fru..



1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Jag vet faktist inte. Jag är ingenting
3. Är du uttråkad? Njää. Har ju den här listan :)
4. Är du ledsen? Nää inte direkt. Nedstämd kanske
5. Är du italienare? Nej.
6. Är du gravid? Nej gjorde faktist ett test förra veckan som var negativt :D
7. Är du full? I wish..
8. Är du en cooling? Ja?
9. Är du från Irland? Nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yesbox

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. 
2. Har du nånsin blivit sårad? Många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jag vet faktist inte.. det tror jag nog
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej, dock hade jag en stalker..
7. Är du kär? Ja!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jag vet inte. Kanske som en rolig grej. Fast jag skulle vilja ändra löftena då eftersom jag inte vill lova någon evig kärlek. Sånt går inte att lova.

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Lust. Jag hatar kärlek
2. Hår eller ögon? På vilket kön? På killar bryr jag mig mer om håret
3. Katt eller hund? Inget. Båda är håriga och attention whores
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet, kollar nästan aldrig på tv längre..
6. Coca-cola eller Pepsi? Pengar eller monopol pengar?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Jag myser hellre med min älskling än super faktist.. 
8. Pengar eller lycka? Pengar. Köp dig lycklig :)
9. Dag eller natt? Hmm.. Beror på. Men kväll skulle jag nog vilja säga..
10. MSN eller mobil? Msn? Har inte ens msn på min dator längre.. så mobil!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hahahaha ja!
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej inte än! 
5. Ljugit för någon du tycker om? En vit lögn någon gång kanske
6. Ätit en hel tårta? Öh.. nej inte vad jag minns
7. Gjort bort dig offentligt? Haha har jag säkert
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja och det har jag blivit typ 5 gånger nu under de senaste 2 och ett halft åren. Jag är fast.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Haha shit vad ledsen jag va när min hamster dog.. min nya lever än så länge iaf :)
10. Velat försvinna? Många gånger

skit
Vad såg du på tv sist? Gick förbi tvn idag och såg ca 5 sekunder av Morden i Midsummer
Vems blogg läste du sist? Minns inte.. typ Elin Olsens. www.elinolsens.blogg.se söt tjej och bra blogg tycker jag..
Vad åt du sist? Toblerone..
Vem pratade du med sist? Pappa
Vem ringde du sist? Julia
Vem messade du sist? Julia :)
Vad läste du sist "bok"? Just nu läser jag Bara inte du. Grym bok. Den senaste annars va Expert på att rodna. Ännu bättre bok, av samma författare.
Vem pussade du sist? Min pojkvän :)
Vem kramde du sist? Mamma.. det var asrandom. Hon ba ''Det va länge sen vi kramades'' *kommer fram och kramar mig* ''Sådär ja..'' *går därifrån*
Vem bjöd du sist på något? Ingen jävla aning faktist
Vad köpte du sist? Kläder typ..

Avslutar med en trevlig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0