ASSÅ SNÄLLA

Fattar inte att det ska vara så jävla svårt för mig att uppdatera minst en gång om dagen. Herregud.
Vad har hänt då?
Fedags- Va i skolan fram till lunch typ, sen åkte jag och hanna hem till henne, fixade oss väldigt fort, halvsprang till tåget och fixade klart oss där. Åkte hem till julia som fyllde 18, åkte in till stan och spelade in en musikvideo (haha I'm a barbie girl) sen åt vi på Hard rock cafe och jag och hanna insåg att dom inte kollade leg vilket betyde att vi kunde beställa drinkar. Lyckliga tjejjer.
Lördag- Hade ridning, åkte hem, duschade och fixade mig och åt, åkte hem till timmy, gjorde ingenting. Sov. Åkte hem.
Nu sitter jag här och har precis ätit en toast och 4 lussebullar.. ingen kommentar. Ska ta en dusch sen lägga mig i sängen tror jag.. Eller nä. Kanske. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0