NU JÄVLAR SKA JAG SUKTAS MED ALLT JAG KÖPT.

Haha nä.. men va i vingåker idag med mamma. Fan vilket skitställe.. en tiger kofta för 600. Är det billigt? Nej.
Funderade på att köpa hunterstövlar men jag vet inte.. kände mig lite bondig då.. typ som i skolan när man ska till grisarna. På vägen hem åkte vi i alla fall förbi ett ställe som hette Lager 157. DÄR mina vänner. Där hade dom billiga saker. Dock inte så mycket märken, men vem bryr sig?
Nu får ni iaf bilder på exakt allt jag köpt denna vecka. Tjoho säger ni. Jadå.
Favorit sak. Min nya bebis <3 Insåg att jag såg mig själv. Tyckte det va kul..
Nödvändigt

Skidjacka som jag kan ha när det blåser ute :D


Väska från vingåker

Tights. 2 för 100.. hello guuudd praajs? Nee nu skojja jag bara..
Jävlar vad stora dom såg ut på bilden ser jag nu..


Sött halsband för typ 40 kr..


Och så sist, ett par jeans. Satt så sjukt jävla bra på mig. yeeaah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0