OJ..

Kände att det var dags för mig nu att skriva lite här på denna patetiska blogg.
Så, mina vänner, hur mår ni? Själv mår jag faktist prima bortsett från trötthet och mensvärk. Nu insåg jag att jag faktist inte mår bra. Haha fan då :(
Jag har ingenting att skriva. Jag och mitt ex, pojkvän, ex, pojkvän, kk, ex, pojkvän osv osv är självklart tillsammans igen, men ingen är nog förvånad över det. Dock är jag lite otrogen och gift med Karin på facebook. Galet busigt.
Nu sitter jag och äter godis och dricker vatten. Har blivit fett beroende av vatten. Om det är is i, annars får det va.
Snart ska jag ta en dusch sen lägga mig i sängen och kolla på desperate housewives.
Är fett jävla sugen på att åka utomlands. Ska nog försöka fixa nåt form av jobb och sen åka med nån kompis i sommar. Någon som jag står ut med i en vecka.. Fast då måste man ju åka någonstans där man inte behöver vara 18 för att bo ensam på hotell. Det suger att bara vara en liten 16 åring ibland. Men livet går vidare.
Det här är nog det mest ointressant jag någonsin skrivit här. Eller kanske inte.. har skrivit många udda saker. Tex ett inlägg om att det luktade banan ute. Jag menar, kom igen ebba, tror du någon bryr sig?
Kolla, nu börjar jag bli schizofren också. Känner att alla som orkat läsa allt hitills börjar hata mig nu. Nu håller jag käften tror jag..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0