TRÖÖÖTT..

En bra sak är att jag tror min feber är borta, en dålig sak är att jag ändå inte mår bättre. yay.
Sitter just nu och försöker ladda in musik i min mobil men det går så sjukt segt.. hatar det. Ska ta en liten promenad och kanske köpa lite godis tills jag ska plugga sen..
Sen måste jag bara ta upp en kommentar som fick mig att le lite. Om inlägget med kläder som jag hade köpt. ''Du som säger att Paow har fula kläder.. vad fan kallar du då detta? Vad är detta?''
Yes, jag tycker paow har skitfula kläder.. tycker inget är så fint med henne över huvudtaget egentligen. Jag kallar det på bilden för jeans, svarta tights och en väska. Vad är det som är fult? Helt vanliga grejer liksom.
Jaja, det jag tyckte va kul är att någon blev så upprörd över en åsikt jag har att hon va tvungen att gå in på min blogg för att kunna skriva något negativt. Snälla. Är det ett brott att inte gilla någons stil? Jag tycker dom kläderna hon har är fula. Jag tycker flera av mina kompisar har fula kläder. Det beror ju helt på vad man gillar, fattar ni vad jag menar?
Folk måste sluta bli så otroligt arga på en för att man har åsikter. Fritt land, herregud.
Nu är låtarna till mobilen klara så nu ska jag ut och gå lite. Skriver kanske sen :) Fast ingen bryr sig men jag gillar att tro det.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0