FÖR ER SKULL SOM FAKTISKT LÄSER MIN BLOGG

Ja, det finns faktist typ fem pers som läser den. Men aja nu får ni eran jävla uppdatering.
Idag har eba varit i skolan sen har eba varit i stallet och bara mockat och fixat vattenhinkar. Det är det värsta med stallet. Vattenhinkar. Det suger så brutalt mycket och det är så tugnt. Tur att ägaren vanligtvis betalar för att stallpersonalen ska göra det med nu är det kaos i stallet för stallchefen har slutat/fått sparken så imorgon flyttar lilla Escis till ett annat stall. Tror det ska bli bra. Ridhus, travbana, fina ridvägar, paddock och klubbar, träningar m.m. Nackdelen? En kvarts promenad genom skogen från bussen. Aja. Nog om hästprat.
Imorgon ska jag till stallet! :D haha jag va tvungen. Mitt humor suger..
Sen ska jag träffa min älskling, har inte träffat honom sen i måndags typ.. Saknar min schnuffelbunny så mycket! (kallar honom endast det för att han hatar det. Men han kallar mig gurka så..)
Lägger in lite roliga sms konversationer som inte ens är roliga typ. Men jag tycker det.
Här har ni min humor i ett nötskal. Jag är den gröna...






Kommentarer
Postat av: en person bara

Vad e det för sjatt? (stavning?)

2012-01-30 @ 12:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0