Dag 13 – Mina 3 närmaste vänner

Caroline
Carro har jag kännt sen jag var typ 3 år. Vi gick på samma dagis och sen gick vi i samma klass från sexårs till nian. Höll på att byta till hennes gymnasium också men stannade kvar på min skola. Känns lite konstigt att inte ha henne bredvid mig varje dag haha. Aja, så vi har kännt varandra sen man åt klister typ och hon har alltid funnits vid min sida. Det finns ingen person i hela världen som jag känner mig så avslappnad med som när jag är med Carro. Vi har kännt varandra så länge nu att hon är som en syster. Jag är en sån som verkligen har sjukt svårt för att hitta personer jag verkligen kan koppla av med men det gör jag med min lilla carrobajs :)

Karin
Min älskade, älskade bästavän. Det finns inga ord som man beskriva hur glad den här människan gör mig, även om hon kan vara en dryg liten bitch som man bara vill slå ihjäl med ett baseball trä ibland för man hatar henne så mycket. Men hon finns alltid där och bara är totalt jävla awesome och får en på bra humör genom att gå runt och vara hon. Dum i huvvet, allmänt skadad och en riktig bitch.
Timmy
Tekniskt sett så är han ju min pojkvän men måste nog ändå säga att han är typ min andra bästavän också. Han känner mig bättre än någon annan och vi är med varandra 24 7 och har hållit ihop i snart 3 år så varför inte? Han är nog mer eller mindre den bästa människan på hela jorden och har världens skönaste personlighet. Förutom när han pruttar om vi myser, då gillar jag honom inte. Men annars så är han min min min och jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0