FAMILY GUY

Mitt nya beroende är family guy. Det är så.. underhållande på något sätt. Inte superkul men man kan ändå kolla på det i längre perioder. Så allt jag gör nu är typ att va i skolan, komma hem och lägga mig i sängen.
Känner att mitt liv inte är så intressant och händelserikt nu. Allt är som det alltid har varit, bortsett från att min älskade fluffboll har lämnat ett stort jävla hål efter sig. Saknar honom så galet mycket..

Just nu håller jag på och städar huset och tjänar lite cash. Woho. Ska nog ta en sväng till kungens kurva senare och gå på typ apoteket eller lindex eller nåt. Behöver en bra hudkräm. Känns som att min ansikte är en torr klump typ. Så jävla irriterande. Nu ska jag städa klart. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0