IDAG HADE JAG ETT LIV

Vanligtvis hänger jag ju på facebook eller är med min pojkvän men idag gjorde jag saker :) Först var jag i skärholmen och sedan skuffade jag hem till julia. Vi åt donken och sen låg vi och kollade på tv. Liv och liv.. men så nära jag kan komma i alla fall. Fick med mig ett par vantar från skärholmen också. Idag är jag en glad Ebba :)
Nu har jag legat i typ en timme och läst Ps jag älskar dig. Alla har väl sett filmen? Det är min favoritfilm typ så håller på att läsa boken nu, men det ända jag gör är typ att böla. Den är sorlig.
Jaja, snart ska jag faktist sova, är sjukt trött och vill upp tidigt imorgon och hem till min älskling som äntligen är hemma från (det tog mig typ 5 försök innan jag stavade rätt på det där..) danmark. Har saknat honom ♥

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe ur världens bästa mugg.




Kommentarer
Postat av: Carro

hehe och jag har en likadan mugg! :D

2011-11-01 @ 00:05:30
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0