MITT NYA DJUR

Jag känner mig så hemsk. Har köpt en jacka med pälskrage.. men men, dunet är plockat från döda fåglar och pälsen är från en död räv. Kollade upp affären på deras hemsida och kollade att dom följer alla lagar och sånt. Är ju mer eller mindre en djuraktivist och dampade senast i lördags när min kille tänkte döda en fluga.
Men för att känna mig mindre elak så ska jag döpa pälsen så får den ersätta min lilla hamster. Dock vill jag hellre ha honom än en päls. Fast den är jävligt mysig iaf.. Jaja. Nu ska jag snart ta på mina nya UNDERBARA skor och gå till bussen. Köpte verkligen världens finaste skor i helgen, langar bild senare. PUSS

Ful chey vill inte vara med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0