SNABBT HEJ

Nu skriver jag ett snabbisinlägg medans jag äter min uppvärmda soppa. Nom nom nom.. nej men mamma och pappa är borta över helgen och inte fan kan jag laga mat så det blir vad det blir. Kom hem från stallet typ nyss, nu ska jag bara fixa mig lite sen ska jag hem till elin där det blir mys, tjejsnack, mat och cider. Allt det vi tjejer lever för alltså haha. Nää.. Men får se om jag kanske skriver nåt inlägg där, men annars så ska jag sova hos carro ikväll, stall imorgonbitti, sola, hem, duscha fixa mig, baka och sen laga mat till min älskade pojke. Mitt liv är stressigt. Jag dör. PALLA.

Brutalt söta Elin.. och carro som förstör hela bilden i bakgrunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0